.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علام موجودیت جبهه عدالت و پیشرفت در حمایت از کاندیداتوری احمدی نژاد

اولین جلسه اعضای هیئت موسس جبهه عدالت و پیشرفت در حمایت از کاندیداتوری دکتر محمود احمدی نژاد با حضور 10 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش مهر، این نشست خبری روز دوشنبه در محل دفتر مرکزی جبهه در تهران و با حضور سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری، قاسم محمدی نماینده اردبیل، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، نورالله حیدری نماینده اردل و فارسان، سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر، منصور رضی نماینده آزاد شهر و رامیان و روح الله جانی عباسپور نماینده بوئین زهرا و آوج برگزار شد.

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری و رئیس هیئت موسس جبهه عدالت و پیشرفت نیز در این نشست خبری انتخابات پیش رو را از سخت ترین انتخابات دانست و گفت : در آستانه ورود به دهه چهار انقلاب که رهبری آن را دهه عدالت و پیشرفت نامگذاری کردند، تداوم گفتمان اصولگرایی زمینه ورود مقتدرانه به این دهه را فراهم می کند.

وی تاکید کرد:جبهه عدالت و پیشرفت بر این باور است که برای نهادینه شدن شعارهای بنیادین عدالت و پیشرفت در بین نامزدهای مطرح کسی جز احمدی نژاد نمی تواند این مفاهیم را به صورت عینی و ملموس تحقق بخشد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز و عضو هیئت مرکزی جبهه عدالت و پیشرفت نیز در نشست خبری اعلام موجودیت این جبهه اظهار داشت: ادله ما برای حمایت از احمدی نژاد در انتخابات آینده علاوه بر رویکرد انقلابی و ولایی او ، عملکرد او و احیای انقلاب اسلامی و عدالت در 4 سال گذشته است.

وی افزود: امروز کاندیداهای رقیب با توجه به تغییر رویکردها و فضا، در تبلیغات خود از شعارها و آرمانهایی استفاده می کنند که متعلق به جریان اصولگرایی است و مصادره این شعارها نشانگر آن است که دولت نهم رویکردها را اصلاح کرده است.

این نماینده ملت با تاکید بر اینکه دهه 4 انقلاب از سوی رهبر انقلاب به عنوان دهه عدالت و پیشرفت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: با تداوم دولت نهم می توانیم گام های استواری برای ورود به این دهه برداریم و تغییر دولت در آستانه ورود به این دهه را به مصلحت کشور نمی دانیم.

میرتاج الدینی افزود: اگر عملکرد دولت نهم را منصفانه قضاوت کنیم به این نقطه می رسیم که عدالت ، محور تحولات اقتصادی و اجتماعی شده و در تصمیم گیری ها جریان دارد و این رویکرد با تداوم دولت نهم در 4 سال آینده محکم تر خواهد شد.

وی بر همین اساس اجرای طرح سهام عدالت را سیاست اصلی نظام و اجرای طرح بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را از آرمانهای انقلاب اسلامی که در دولت نهم تحقق یافته، عنوان کرد و تلاش ها و دستاوردهای دولت احمدی نژاد در جبهه عدالت و عرصه پیشرفت را قابل تقدیر دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.